Szakszótár

MOZ

A MOZ több mint on-line marketing program. A MOZ már egy közösség, melynek fórumán folyamatosan friss információk vannak a keresőoptimalizálás világából. A MOZ főként a linkkapcsolatok feltérképezésén alapuló mutatószámok tárháza, 10 éves múlttal.

A MOZ elérhető: https://moz.com

Elemzéseink során a Népszerűségi index MOZ eredményeit közvetlenül a MOZscape API-jából kérdezzük le.

Amazon.com

Az Amazon amerikai cégóriás szerteágazó üzleteivel uralja a nemzetközi piacot. Egyik leányvállalata az Amazon WebServices, amely többféle informatikai terülen tud megoldásokat felkínálni.

Amazon elére: http://www.amazon.com

Weboldal elemzésünk során az Amazon leányvállalata nyújt pontos, megbízható adatokat az Alexával kapcsolatban.

Facebook

A Facebook a legelterjedtebb közösségi hálózati program. Nem csak közösségi hely, de a cégeknek, vállalkozásoknak, weboldalaknak is itt a helye népszerűsítési szempontból. Mivel hosszabb írás is közzétehető, sokan blog oldalként kezelik saját lapjukat. A weboldal népszerűsítésére az ott íródott blogokat, cikkeket, új termékeket célszerű azonnali itt megosztással közzétenni. Hirdetési felülete ugyan egyre drágább, de még mindig jól targetálható. A hirdetési konverzók elsősorban weboldal megtekintési célúak, inkább ismertetté tétel az ami elvárható.

A Facebook közösségi oldal a következő linken érhető el: http://www.facebook.com

Elemzésünk Népszerűségi indexében a Facebook adatokat közvetlenül a Facebooktól kérdezzük le.

Google

A legnépszerűbb kereső program és cégóriás neve. Keresőprogramként elsődlegesen a Chrome böngésző alapértelmezett keresője. Itt mindenki első szeretne lenni a találati listán. Az optimalizálási folyamat célpontja. Országonkénti átirányítással a saját nyelvi felület fogadja a kereső látogatót.

Magyarországon a Google kereső közvetlen elérése: https://www.google.hu

Elemzéseink során nagyon sok plugin a Google és programjai API-jából szolgáltat adatot.

Twitter

Főként a fiatalok körében elterjedt "csiripelő" program, amelyre nagyon rövid üzenetet lehet írni képbeszúrással. Nem alkalmas nagy mélységű esszék közzétételére, inkább állapotjelzésre, élmények megosztására, blogok népszerűsítésére. Cikkek, blogok hivatkozását be lehet írni a szövegmezőbe, így ha az érdekes, figyelemfelhívó és észreveszik az üzenőfalon, akkor szép látogatószám érhető el innen is.

A Twitter elérése: https://twitter.com

Népszerűségi indexünk Közösségi média elemzéseiben a Twitter adatokat közvetlenül a Twitter API-jából kérdezzük le.

Google+

Google+ közösségi oldal, amely az általános internet felhasználók körében nem igazán terjedt el. Főként cégek és különböző témákra szakosodott csoportosulások használják. A Google gyermekeként viszont nagy jelentősséggel bír az optimalizálási folyamatban. Ha a keresőben szeretnéd, hogy a vállalkozásod térképes helymeghatározással is megjelenjen, akkor a Google+ -hoz kapcsolódóan kell regisztrálnod a Google Places szolgáltatáshoz.

A Google+ elérése: http://plus.google.com

Open Graph protokoll

Az Open Graph protokoll egy sor szabványos metaadat, amely elősegíti a közösségi oldalakon, Facebookon a weboldalunk információnak megfelelő megjelenését.
Ha nincs megadva a weboldaladon az Open Graph metaelem, akkor a megjelenéshez szükséges információk hiányosan jelenthetnek meg, ha az oldalak nincsenek egyébként is jól metázva: pl. fénykép, weboldal leírás. Általában ilyen esetben a weboldal title és description meta, URL kerül be a megosztásba, de képet az oldalról találtakból véletlenszerűen szúr be.
A legfontosabb Open Graph meták:
Weboldal cím - title:  "og: title" Figyelemfelkeltő, rövid cím.
Weboldal kép: "og: image" Az oldalra jellemző kép. Mérete szabvány szerint folyton változik, most max. 3523x2372 px.
Weboldal URL-je: "og: URL"
Weboldal leírása: "og: description" A weboldal leírása, úgy mint a description meta esetében. Érdeklődést és átkattintást kiváltó szövegezés legyen.
Weboldal típusa: "og: type" Lehet: blog, website, article, video.movie, application

A helyes használat https://developers.facebook.com/docs/web/tutorials/scrumptious/open-graph-object és a http://ogp.me/ helyen is megtekinthető.

WCAG 2.0

A WCAG 2.0 az akadálymentes weblap mércéje használhatósági és ergonómiai szempontból. Az ilyen szabványnak megfelelő weboldalakat hatékonyan, akadálymentesen tudják használni a sérült és fogyatékos emberek (pl. gyengén látók, hallássérültek), vagy akik kevésbé értenek az informatikához, vagy akár elavult hardvert használók.

Hírlevél feliratkozás

Hogyan lesz sikeresebb weblapod?
Szeretnél többet tudni a hatékonyságnövelésről, vagy a közösségi oldalakról?
Iratkozz fel hírlevelünkre!

NAIH-84582/2015.

Miért minket válassz?

  • Szupergyors, 1 perc alatt elvégezhető SEO teszt.
  • Részletes elemzés 80+ szempont alapján.
  • Költséghatékony, lényegretörő SEO eszköz.
  • Megbízható, sokat tesztelt megoldásokat tartalmaz.
  • Folyamatosan követett SEO elvek alapján módosítjuk tesztjeinket.

Kosár

A kosár tartalma 0 kupon.
Összesen 0 Ft
Bezár
A kupon sikeresen a kosárba került

Mit kapsz eredményül?

Seeky megmutatja az indexszámokat