Tudnivalók a tartalmi indexről

Mi a tartalmi index?

A tartalmi indexen keresztül rálátást szerezhetsz a vizsgált weblap azon tulajdonságaira, melyek a helyes szóhasználatot, tartalmi és belső link mennyiséget és a keresőrobotok számára ideális arányokat mutatják.

A Google jelenlegi irányelve, hogy a "tartalom a király" és a weblap látogatóinak kell azt készíteni és nem a keresőmotorok számára! Ezt a szemléletet igyekeznek a folyamatos módosításokkal elérni, illetve, hogy ne lehessen kiismerni az algoritmust, ezáltal befolyásolni azt.

A folyamatos kereső sorrendet meghatározó algoritmusok változása miatt hosszútávon célszerűbb jó minőségű (tartalmi és technikai egyaránt) weblapokat üzemeltetni, mert ezek folyamatos jó helyezést biztosítanak.

A tartalmi indexnél jelzett problémákat legtöbb esetben a tulajdonos saját maga tudja javítani a szövegben, linkekben, képekben történő módosítással! 

Honnan veszi a SEOsiker az elemzéshez az adatokat és mihez viszonyítja?

A SEOsiker.hu elemző eszközei csak olyan elemeket vizsgálnak, melyek szabadon elérhetőek az interneten:

  • A weboldalakon elérhető HTML, CSS, JavaScript, XML nem közvetlen technológiai tulajdonságait
  • A képek tartalom specifikus tulajdonságait
  • A beindexelt oldalak számát közvetlenül a Google és a Bing szervereitől kérjük le
  • Egyedi fejlesztésű kijelzés emulátorokkal biztosítjuk a letöltési méret, képek, elemek száma ellenőrzését

A vastaggal kiemelt kifejezésekről a szakszótárunkban részletesebb információkat találsz!

A legtöbb adat és eredmény tapasztalati és egyezményes Kereső Optimalizálási (SEO) elvek alapján készülnek.

Az eredmények célspecifikusan eltérhetnek az adott oldal természetes témájához illő értékektől, ezért ezek az értékek AJÁNLÁSOK!!!

A SEO szó SEOsiker által megfogalmazott jelentése:

Search Engine Optimization = SEO

A weblapon olyan struktúrában és arányban elhelyezett tartalom készítése, amely mind a látogatók igényeit, mind az oldalt vizsgáló keresőrobotok (crawler) elvárásait kielégítik. A keresési eredményekben előkelő rangsor pozíciót biztosít.

Mivel nem egyetlen keresőrobot létezik

  • tartalom keresők: Google, Bing, Ask, stb.
  • kép keresők: Google, Excite, Dogpile, stb.
  • szociális oldalak keresői: Facebook, Pinterest, stb.
  • egyéb keresők: metakeresők, speciális témával foglalkozó, vagy rendszeren belüli keresők

Külön kategória, de az optimalizációhoz tartozik:

  • Emberi közreműködéssel gyűjtött URL tárak: Dmoz, lap.hu oldalak, stb.

és a célok is különbözőek, ezért látható, hogy egyetemes SEO elmélet nem létezik!

A SEO célja a közös minden esetben: A célközönségünk számára könnyen elérhetőnek és megismerhetőnek kell lennünk.

Mi számít jó értéknek?

Itt nem a minimumra hajtunk! Minél magasabb, annál jobb!

Nincs átlagos érték, nagyon széles skálán mozognak az értékek. A témától és a célközönségtől függ, hogy hol van az ingerküszöb.

Javasolt értéket csak a technológiai indexnél adunk meg!

Leginkább releváns, ha az adott oldal témájával foglalkozó konkurens lapok fölött teljesítünk.

Az ajánlásunk, hogy:

Konkurenciavizsgálat és kulcsszóelemzés után szabad csak optimalizáláshoz kezdeni!

 

 



Hírlevél feliratkozás

Hogyan lesz sikeresebb weblapod?
Szeretnél többet tudni a hatékonyságnövelésről, vagy a közösségi oldalakról?
Iratkozz fel hírlevelünkre!

NAIH-84582/2015.

Miért minket válassz?

  • Szupergyors, 1 perc alatt elvégezhető SEO teszt.
  • Részletes elemzés 80+ szempont alapján.
  • Költséghatékony, lényegretörő SEO eszköz.
  • Megbízható, sokat tesztelt megoldásokat tartalmaz.
  • Folyamatosan követett SEO elvek alapján módosítjuk tesztjeinket.

Kosár

A kosár tartalma 0 kupon.
Összesen 0 Ft
Bezár
A kupon sikeresen a kosárba került

Mit kapsz eredményül?

Seeky megmutatja az indexszámokat