Népszerűségi index

Megnézem, hogy a nagy keresők szemében milyen a népszerűséged, hanyadik helyen állsz az Alexában, hogyan szerepelsz a közösségi oldalakon.

Tartalmi index

A keresőkben való helyezés nagyon függ attól, hogy milyen tartalmat jelentetsz meg az oldaladon és a kulcsszavakat hogyan használod.

Technológiai index

Kiváló tartalmat írtál és csak várod, hogy megjelenj a keresőkben? Lehetséges, hogy weboldalad programozásával van nagyon nagy baj!

YouTube hirdetések elterjedése

A YouTube hirdetések kedveltek, de még nem elterjedtek.

Ahogy a YouTube egyre elterjedtebb hivatkozási forma lesz – a sporttól a cicás videókig – úgy lesz egyre fontosabb a kisvállalkozások számára is, mint hirdetési felület. Hiszen itt marketingüzeneteiteket vizuális formában tudják eljuttatni célközönségüknek. Bár a YouTube népszerűsége robbanásszerűen megnőtt, mégis kevés azoknak a száma, akik ezt teljes mértékben kihasználnák.

Korábban, bármelyik vállalkozásnak is kínáltak videómarketinget az online marketinggel foglalkozó cégek, az volt a visszakérdezés: „Kell ehhez nekem YouTube csatornát létrehoznom?". A válasz pedig általában az volt: „Valószínűleg." Az, hogy a hirdetések eljuttatásához kell-e csatorna, függ attól, milyen típusú a vállalkozásunk, milyen tartalmat akarunk létrehozni és milyen célja van a videóinknak.

Nézzük milyen eszközöket ad a kezedbe a YouTube:

Tube Toolbox

Ez a letölthető szoftver automatizálja a napi marketingfeladatokat – miközben nem lép túl a YouTube által állított korlátokon.

YouTube Keyword Tool

Nagyszerű eszköz, ha videómarketingről van szó. Segít új kulcsszóötletekkel és abban is, hogy megtaláld, honnan jön a letöltéseid keresési forgalma, milyen kifejezésekre és frázisokra jelenik meg leginkább a videód.

YouTube Video Editor

Turbózd fel videóidat megjegyzések, feliratok hozzáadásával, és SEO-zd őket, vagyis tedd őket minél keresőbarátabbá.

 

Tippek üzleti célú videód beállításához:

  1. Írj a videó leírásába a cégedről is egy összegzést
  2. Tegyél a leírásba néhány, a honlapodra mutató linket
  3. Állítsd be aprólékosan a profilodat (=csatornádat), tölts ki minden adatot
  4. Válassz sablont a csatorna kinézetéhez aszerint, hogy a látogatóidat milyen tartalom felé szeretnéd terelni
  5. Ágyazz be a videóba is honlapodra, termékedre, szolgáltatásodra mutató linket
  6. Kapcsold ki a fedvényhirdetések, TrueView hirdetések megjelenítésének engedélyezését
  7. Tegyél logót a videóid sarkába: ezt az „Emeld ki a csatornádat" gombbal teheted meg.
  8. A logódhoz/profilképedhez is megadhatsz egyéni linket, így a YouTube csatornád URL címére is kapsz hivatkozást, ha beállítod.

 

Kaptál ötletet, hogyan használd ki jobban a YouTube-ban rejlő lehetőségeket?

Dénes Vanda

SEO szakértő

2013-10-09 09:49

Miért minket válassz?

  • Szupergyors, 1 perc alatt elvégezhető SEO teszt.
  • Részletes elemzés 80+ szempont alapján.
  • Költséghatékony, lényegretörő SEO eszköz.
  • Megbízható, sokat tesztelt megoldásokat tartalmaz.
  • Folyamatosan követett SEO elvek alapján módosítjuk tesztjeinket.

Kosár

A kosár tartalma 0 kupon.
Összesen 0 Ft
Bezár
A kupon sikeresen a kosárba került

Mit kapsz eredményül?

Seeky megmutatja az indexszámokat