Tartalmi blog
Alexa adatszolgáltatás megszűnése
Az Alexa a nyilvános felületén már év közben megszüntette a helyezési adatok közlését, de API-n keresztül 2022. december 15-ig kapunk még adatokat. Dolgozunk az ügyön, hogy helyére találjunk egy olyan mutatót, amely segítséget nyújthat a weboldalak ilyen jellegű elemzéséhez.
Ez egy nagyobb fejlesztést igényel részünkről, amely időigényes, de igyekszünk!
Türelmeteket kérjük!
Mit használjunk a Facebook Analytics megszűnése után?
Főként a marketingszakemberek számára fontos hír, hogy 2021. június 30-án megszűnik a Facebook Analytics, mely arra volt hivatott, hogy képet kapjunk a látogatóink tevékenységéről. A Facebook nem indokolta meg analitikai szolgáltatásának bezárását, azonban fókuszba helyezett más üzleti eszközöket. Ezek a Facebook Business Suite, az Ads Manager és az Eseménykezelő, melyek alkalmazását cikkünkben részletesebben is kifejtjük.
17 tipp a tökéletes weboldal űrlaphoz
A legtöbb esetben árnyalatnyi különbségek vannak egy jó és egy rossz konverziós rátával rendelkező kapcsolatfelvételi űrlap között. A különbség mindig a részletekben rejlik, és akár például egy gomb színválasztásán is múlhat. Amennyiben magasabb konverziós arányt szeretnél elérni űrlapjaiddal, segítséget nyújtanak a cikkünkben bemutatott, kipróbált technikák.
A legjobb alternatív kulcsszókutató eszközök
A kulcsszókutatás a keresőmotor-optimalizálási stratégia szerves része és ami jó benne, hogy nem kell feltétlenül érte egy vagyon fizetni.
A kulcsszókutatás jelentős időráfordítással jár számos marketing szakember, weboldal tulajdonos és tartalomkészítő számára. Ez manapság olyasvalami, ami a kis- és középvállalkozások tulajdonosait is érinti, hiszen a tökéletesen optimalizált oldal ma már szükségszerű bármilyen online jelenléthez.
Marketing eszközök gyűjteménye
Baranyi Gábor (nutsell.hu) létrehozott egy olyan oldalt, amelyben elkezdte összegyűjteni azokat a marketing eszközöket, amelyekkel dolgozni érdemes.
Kibővült a meta leírás hossza a Google keresőben?
Frissítés: 2018.06.20.
A Google visszaállt max. 160 karakteres megjelenítésre!
2017. november végén észrevehettük, hogy a Google kereső találati listájában a weboldalak meta leírásának hossza az eddigi max. 150-160 karakter helyett 300 karakter körülire nőtt.
Nekiálljunk átírni, kibővíteni a meta leírásainkat (description)?
Mi a "tudás átka" az értékesítési szövegben?
Nincs olyan hibaforrás, ami többször bukkanna fel az értékesítési szövegekben és az üzleti kommunikációban, mint a „tudás átka" nevű pszichológiai jelenség, amelynek sokszor még a legprofibb szövegírók is áldozatátul esnek.
Holott ez a hiba paradox módon nem a tájékozatlanságból, hanem ellenkezőleg, a felkészültségből ered. De mi ez, és hogyan lehet elkerülni? Nézzük meg!
Milyen webszöveg érdekli a vevőket?
Rossz hírem van. Az Ön termékére, szolgáltatására senki sem kíváncsi. De várjon! Mielőtt sértődötten elkattintana, hadd tegyem hozzá, hogy ez a világon minden termék reklámszövegével így van. Azokkal a termékekkel is, amelyekből naponta milliókat adnak el egy kis lélektani érzékkel és a megfelelő értékesítési szövegek segítségével.
Miért minket válassz?
- Szupergyors, 1 perc alatt elvégezhető SEO teszt.
- Részletes elemzés 80+ szempont alapján.
- Költséghatékony, lényegretörő SEO eszköz.
- Megbízható, sokat tesztelt megoldásokat tartalmaz.
- Folyamatosan követett SEO elvek alapján módosítjuk tesztjeinket.
Kosár
Blog
- Előfizetéses szolgáltatás szüneteltetése augusztus 15.
- Alexa adatszolgáltatás megszűnése december 7.
- Mit használjunk a Facebook Analytics megszűnése után? július 1.
- Elemzési hibák javulása, Facebook elemzési pontok február 3.
- Weboldal sebesség és a SEO november 29.
- Elemzési hibák előfordulása szeptember 17.
- Seosiker TOP20 2018 november 19.
- Search Console eredmények a Google keresési találati listában november 7.
- 17 tipp a tökéletes weboldal űrlaphoz november 7.
- Az Év Honlapja 2018 pályázóknak! október 26.